piątek, 31 lipca 2015

Rozdział 15

Ten dzień był wyjątkowo chłodny. Słońce pojechało sobie na urlop. Może na Karaiby? Tego nie wiem. Pewna jestem natomiast, że w Bath go dzisiaj nie było. Zniknęło. Zostawiło miasto samemu sobie. Niebo było jedną wielką szarą plamą, mgła unosiła się nad ulicami. Typowy październikowy dzień. Pierwszy miesiąc szkoły mam już za sobą. Jakoś to idzie, nie narzekam.
Tak w zasadzie to byłabym głupia, narzekając. Wiele się przez ten czas zmieniło. Wcześniej tydzień był zwykłym rutynowym chodzeniem do szkoły, a w każdej wolnej chwili siedzeniem w domu. A teraz?
Teraz nie poznaję samej siebie. Już nie jestem wiecznie sama. Praktycznie na każdej lekcji siedzę z Ashtonem. Mam takie ogromne szczęście, że jest ze mną w klasie. Dzięki temu spędzamy ze sobą codziennie bardzo dużo czasu, który wykorzystujemy w stu procentach. Najczęściej po prostu gadamy o wszystkim i o niczym, ale jak trafi się nauczyciel, który ma gorszy dzień, to po kilku dosadnych upomnieniach przerzucamy się na kartki i gramy w kółko i krzyżyk albo wisielca. Jakoś trzeba sobie radzić. Za to na przerwach ciężko jest go dopaść. Równo z dzwonkiem wstaje i wychodzi, niezależnie od tego, czy lekcja się skończyła, czy profesor dyktuje koniec notatki, zadaje pracę domową lub przekazuje nam jeszcze jakieś mniej lub bardziej ważne informacje. Za każdym razem twierdzi, że nie chce zmarnować ani sekundy dłużej na słuchanie tych bzdetów. Ja jednak wiem po co tak naprawdę tak szybko się zrywa. Podobno można go zawsze znaleźć na sąsiednim oddziale medycznym. To oczywiste, że z Blair jest coś na rzeczy, nie mam jednak pojęcia po co ten idiota jeszcze się z tym ukrywa. To tylko kwestia czasu aż w końcu pęknie i się przyzna.
Co w takim razie robię na przerwach? Różnie. Niekiedy to co zwykle - czytam, słucham muzyki. Zdarza się jednak że nie siedzę sama. Czasami całkiem przypadkiem - o ironio - wpadam na chłopaka, który dziwnym trafem nigdy nie widzi jak idę korytarzem i nie schodzi mi z rogi. Dopiero po fakcie podnoszę utkwione w płytki spojrzenie i okazuje się, że to nie kto inny, jak Niall. Okazało się, że jego klasa też oscyluje w obrębie tego samego oddziału, co mój, więc widujemy się dosyć często. Złapałam z nim dobry kontakt, a przynajmniej tak mi się wydaje. Nie jest taki przerażający jak wydawało mi się za pierwszym razem, kiedy miałam z nim bliższy kontakt. Widać, że stara się złapać ze mną bliższą więź, która znacznie ułatwiłaby nam życie w powiązaniu naznaczeniem. Dzięki temu wspólne spędzanie czasu nie jest dla nas karą, a przyjemnością.
Od naszego ostatniego wypadu na lotnisko, jeździmy tam w każdy piątek. To taki jakby nasz osobisty rytuał. Na początku opierało się to tylko na obserwacji innych, tak jak za pierwszym razem. Ostatnio jednak zapewniłam go, że oswoiłam się już z tym miejscem i tymi ludźmi, a ci ludzie ze mną na tyle, że nie będzie dla mnie problemem zostać samej i obserwować jego poczynania za kierownicą. Nie to, żebym jakoś specjalnie trzymała go wcześniej, wręcz nalegałam, żeby startował, jednak uparcie trwał w swoim zapatrzeniu i nie dawał się zgiąć.
Aż do ostatniego piątku.
To było tydzień temu, dzisiaj znowu byliśmy umówieni na 23.30 pod moim domem. Niby dosyć późno, ale bezpiecznie z tego względu, że wyczerpany po tygodniowej pracy w warsztacie Luke padał o tej porze ze zmęczenia jak nieżywy i mogłam spokojnie wyjść bez obawy, że nakryje mnie na tym, jak wychodzę.
Zegar na szafce wskazywał 23.15. Siedziałam na łóżku w szarych dresach, luźnej koszulce i grubych, puchowych skarpetach, czytając książkę. Jedynym źródłem światła była stojąca na szafce nocnej lampka, więc w pokoju panował przyjemny półmrok. W pewnej chwili usłyszałam ciche skrzypnięcie klamki i z uchylonych drzwi wyłonił się Luke.
- Jeszcze nie śpisz? - spytał.
- Masz tak słaby wzrok, że potrzebujesz okularów? - odpowiedziałam ironicznie, nie podnosząc wzroku znad książki.
- Nie bądź taka do przodu, bo ci z tyłu zabraknie. - skontrował, po czym przeciągle ziewnął.
- Ty może już idź spać, bo ci od tego rozdziawiania paszczy jeszcze szczęka wypadnie. - rzuciłam ze śmiechem.
Na te słowa Luke przymrużył powieki i obrzucił mnie morderczym spojrzeniem, jednak nie odpowiedział nic na to. Widocznie był zbyt zmęczony. Patrzył tak na mnie chwilę, po czym odwrócił się i wyszedł, trzaskając lekko drzwiami.
- Mówi się dobranoc baranie! - krzyknęłam za nim.
- Dobranoc. - doszedł mnie jego stłumiony głos. Co za człowiek...
Dokończywszy rozdział, odłożyłam książkę na szafkę i zwlekłam się z łóżka, by się przebrać. Nie pojadę tam przecież w dresach...
Dwie minuty przed wyznaczoną godziną zeszłam po cichu na dół. Założyłam trampki i narzuciłam na siebie bluzę, którą przyniosłam z pokoju, po czym wyszłam na zewnątrz, zamykając za sobą drzwi na klucz. Odwróciłam się i mój wzrok automatycznie zatrzymał się na srebrnej Hondzie stojącej przy podjeździe. Uśmiechnęłam się szeroko i ruszyłam w stronę czekającego na mnie samochodu.

***

Niedługo później znaleźliśmy się na lotnisku. Niall zatrzymał się w tym samym miejscu pod drzewami co zwykle, co robił za każdym razem od naszej pierwszej tutaj wspólnej wizyty, po czym wysiedliśmy.
- O ile dzisiaj jedziesz? - spytałam, kiedy ruszyliśmy w stronę centrum padoku.
- Dzisiaj się nie ścigam, mam do załatwienia pewną sprawę. - odpowiedział, kiedy obszedł samochód i zrównał się ze mną.
- Tak? To gdzie idziemy? - spojrzałam na niego pytająco.
- Do Bragi. - odrzekł, uśmiechając się do mnie znacząco.
Oznaczało to, że zmierzamy na drugi koniec lotniska, czyli tam, gdzie byłam za pierwszym razem. Musieliśmy pokonać spory kawałek, lawirując między ludźmi i autami. Nie było to łatwe zadanie, bo jak za każdym razem zjechało się mnóstwo osób. Nie śpieszyliśmy się jednak zbytnio. Niall nie narzucał jakiegoś morderczego tempa. Idąc obok siebie, ustawicznie pokonywaliśmy kolejne metry dzielące nas od stojącego na uboczu budynku. Pokonanie całej tej drogi zajęło nam niewiele poniżej dziesięciu minut.
- Daj rękę. - powiedział do mnie Niall, kiedy znaleźliśmy się przed drzwiami.
- Po co? - spytałam, wyciągając dłoń.
- Żeby ochroniarze nie mieli wątpliwości, że przyszłaś tu ze mną. - mówiąc to, splótł nasze palce i mocno ścisnął. Oddałam uścisk na znak, że jestem gotowa.
Wolną ręką chłopak otworzył drzwi i weszliśmy do środka. Tak jak uprzednio, zaraz przy wejściu stało dwóch napakowanych ochroniarzy. Spojrzeli na nas przelotnie, ale nie wykonali żadnego ruchu. Chłopak kiwnął im na przywitanie, po czym poprowadził nas w głąb korytarza. Może i z zewnątrz budynek nie prezentował się jakoś specjalnie, ale za to wnętrze robiło niemałe wrażenie. Było w tym widać ogromne pieniądze.
W korytarzu panował półmrok rozświetlany przez niebieskie ledy umieszczone w ścianach. Od czasu do czasu ich ciąg przerywały utrzymane w klimacie zamknięte drzwi z ciemnego drewna. Po pokonaniu korytarza dotarliśmy do schodów. Te w dół podświetlone były na czerwono, na górę zaś na niebiesko.
- Gdzie teraz? - spytałam. Zdałam sobie sprawę, że ciągle go trzymam za rękę, więc natychmiast ją puściłam i rozejrzałam się dookoła. Wszędzie jedynym źródłem światła były kolorowe ledy, nie było mowy o normalnej żarówce. Na lewo znajdowało się coś na wzór kuchni, a przynajmniej tak mi się wydawało. Na prawo natomiast odchodził korytarz, który po obu stronach zawierał rząd drzwi. Jak wywnioskowałam po błyszczących na nich elementach, to musiały być łazienki.
- Na górę. - odpowiedział blondyn, przyglądając mi się uważnie.
- A co jest w takim razie na dole?
- Wsłuchaj się. - rzucił tylko.
Zamilkłam. Dopiero teraz, kiedy względnej ciszy nie przerywało nasze tupanie ani rozmowy, dało się słyszeć ciche, stłumione dudnienie.
- To muzyka? - spojrzałam na niego pytająco, na co kiwnął twierdząco głową. - Dla kogo gra i dlaczego ją tak słabo słychać?
- Ściany wygłuszające. - stuknął kilka razy knykciami o ścianę. - Powiedzmy, że pod nami znajduje się coś na rodzaj... klubu. - powiedział z ledwo widocznym grymasem na twarzy.
Nie mówiąc nic więcej, odwrócił się i ruszył schodami na górę. Nie pytałam go, dlaczego tak dziwnie zareagował, tylko posłusznie ruszyłam za nim.
Na górze znaleźliśmy się na kolejnym korytarzu. Tutaj było trochę inaczej. Nadal pozostawało ciemno. Kolor oświetlenia również nie uległ zmianie. Różnicą było natomiast to, że korytarz był trochę szerszy, a podłoga wyłożona została białą wykładziną, co w zestawieniu z ciemnymi ,ścianami i tym oświetleniem dawało niesamowity efekt.
Dotarliśmy na koniec korytarza. Niall bez pukania chwycił klamkę i szeroko otworzył drzwi, po czym weszliśmy do środka.
Znaleźliśmy się w dużym, jasnym pomieszczeniu. Po prawej stronie ustawione były skórzane kanapy, po lewej zaś znajdowała się ściana alkoholi z ladą barmana. Zupełnie jak w salonie w bazie Shauna. Jednak nie to przykuło moją uwagę. Na wprost drzwi pod ścianą znajdowało się długie i szerokie biurko, za którym w skórzanym fotelu siedział...
- Louis. - powiedziałam zaskoczona.
- We własnej osobie. Witam w moich skromnych progach. - powiedział, wstając ze swojego miejsca, po czym podszedł do mnie i zamknął mnie w szczelnym uścisku. Nie powiem, byłam lekko zdezorientowana, ale oddałam uścisk.
- Rzeczywiście,bardzo skromnych. - odpowiedziałam, kiedy w końcu mnie wypuścił.
- Wiem mała, że pewnie widziałaś lepsze. Ale jak to mówią ciasne, ale własne. - rzekł, a ja zakrztusiłam się powietrzem. Lepsze? Ciasne? Ja?
- Jest już? - włączył się do rozmowy Niall.
- Jeszcze nie, ale zaraz tu będzie. - mrugnął do blondyna, po czym gestem ręki wskazał kanapy po prawej. Posłusznie zajęliśmy swoje miejsca.
- Mogę spytać na kogo czekamy? - spytałam blondyna. Ten już chciał się odezwać, ale nie dane mu było dojść do słowa.
- Nie powiedziałeś jej? A myślałem, że chociaż trochę oleju w głowie masz. Przecież mówiłem ci, że powinna wiedzieć wszystko. - skarcił go Louis. Chłopak chciał zaoponować, ale i tym razem gospodarz okazał się szybszy. - Twojemu chłoptasiowi zamarzyły się lepsze osiągi, więc zamówił sobie pewne ulepszenia, które miał dowieźć tutaj jakiś gościu z zaprzyjaźnionego sklepu z częściami. Ale jak widzisz, jeszcze nikogo nie ma. - wyjaśnił Louis.
Trochę speszyłam się na jego słowa, Niall natomiast tylko wywrócił na to oczami.
- Powiedziałbym jej, gdybyś mnie dopuścił do słowa. - wymamrotał zrezygnowany.
- Już się nie tłumacz frajerze. - prychnął Louis.
- Hamuj Braga - przecedził przez zęby, ale Tomlinson najwyraźniej postanowił sobie nic z tego nie robić. Spojrzał na biurko, na którym zapaliła się czerwona kontrolka. - Zdaje się, że nasz gość przybył. Zaraz dostaniesz te swoje części.
Niedługo później dało się słyszeć pukanie, po czym w drzwiach pokazał się jakiś chłopak.
- Gość do pana.
- Przyprowadzić go tutaj.
- Oczywiście.
Posłany wycofał się, po czym opuścił pomieszczenie i znowu zostaliśmy sami.
 - No no no, kto by pomyślał. Pełen respekt. - spojrzałam z uznaniem na Louisa, który wyszczerzył się na te słowa.
- No wiesz, tak to jest, jak się rozmawia z szefem. - mrugnął porozumiewawczo.
- Mówiłeś kiedyś, że prowadzisz biznes, ale nigdy nie pochwaliłeś się jaki. - przypomniałam sobie sytuację sprzed miesiąca, kiedy to spotkaliśmy się ostatnim razem.
- Louis to diler. - wyjaśnił Niall.
- Diler? - zaskoczona przenosiłam wzrok z jednego na drugiego.
- Sam bym jej powiedział, nie musiałeś mnie wyręczać. - skrzywił się Louis, patrząc z niechęcią na blondyna.
- Już się nie tłumacz frajerze. - zacytował jego słowa Niall, przedrzeźniając go. W odpowiedzi Tomlinson rzucił mu mordercze spojrzenie, ale po chwili rozpogodził się i skierował swoją uwagę na mnie.
- Dziwię się, że sama do tego nie doszłaś. No dobra, ostatnio mówiłem o produkcji witaminy A, ale co, myślałaś, że jestem farmaceutą? Produkuję, sprowadzam, wypuszczam na rynek. Jestem sercem tego biznesu. - powiedział jakby dumny z siebie. - I rozumem. Ci idioci spartaczyliby wszystko. - dodał po namyśle.
- To co w takim razie kryje się pod witaminą A? - spytałam.
- A jak amfetamina. A diabelski kurz to jej mocniejsza siostra - metamfetamina. Zajmuję się jeszcze między innymi białą damą i Asterixem.
- A to jest?
- Kokaina i LSD. - wyprzedził go Niall. Skierowałam na niego spojrzenie, ale nie wydawał się być jakoś specjalnie poruszony tym tematem.
- Chyba wiem jak się nazywają moje wyroby Horan. - odparł z wyrzutem Louis, wywracając oczami. - Wracając, dodatkowo sprowadzamy kompot z Polski i kolumbijkę. - dokończył.
- Kolumbijkę nietrudno zgadnąć, chodzi ci o ziele i haszysz. Ale kompot z Polski?
- Tak się nazywa polska wersja heroiny. Lepszej nie znajdziesz.- zapewnił i już miał coś dodać, kiedy ponownie rozległo się pukanie. - Wejść.
Kiedy zobaczyłam osobę, która weszła, momentalnie wytrzeszczyłam oczy i rozdziawiłam szeroko usta.
- Ashton?!
- Horan.
- Irwin, co cię tu przywiało?
- Mógłbym zadać dokładnie to samo pytanie.
- Chamski. Jak zawsze. Widzę, że nic się nie zmieniło od mojego wyjazdu. No, co najwyżej przybyło ci kilka tatuaży.
Obaj mierzyli się wzrokiem. Momentalnie zapadła niezręczna cisza.
- Ugh, będzie ostro, idę po skręta. - przerwał milczenie Louis, po czym wstał i zniknął za drzwiami. Teraz w pomieszczeniu pozostałam już tylko ja, Niall i Ashton.
- Możecie mi powiedzieć o co tu właściwie chodzi? - przerwałam, nie mogąc znieść dłużej tego ciężkiego milczenia. - Jacyś starzy znajomi sprzed lat czy jak?
- Oh, Liv, ja... - ocknął się jakby nagle i dopiero teraz zauważył moją obecność.
- Miło, że w końcu zauważyłeś, że tu jestem. - prychnęłam. Byłam trochę na niego zła. Czemu nic mi nie powiedział, że jest w to wszystko wplątany?
Czułam jak wzbiera we nie coraz większe zdenerwowanie. Poczułam, jak Niall dyskretnie chwyta mnie za rękę, chcąc mnie trochę uspokoić. Wiedział, że łatwo można mnie wyprowadzić z nerwów, sama kiedyś mu to powiedziałam. Choć dziwię się, że to pamiętał. Do tej pory nie miał okazji zastać mnie w stanie takiego zdenerwowania. Odetchnęłam głęboko, chcąc opanować nerwy.
- Mówiłem ci kiedyś, że przed przyjazdem tutaj, ścigałem się w Irlandii. - zaczął spokojnie Niall. - Cóż, stoi przed tobą mój największy konkurent. -dokończył.
Ashton mówił mi kiedyś, że przyjechał z Irlandii, bo jego mama wyjechała do Szwajcarii, a on zatrzymał się tu u cioci. To było w kawiarni, kiedy pierwszy raz się spotkaliśmy. Dopiero teraz sobie o tym przypomniałam.
- Ścigałeś się? - spojrzałam z niedowierzaniem na ciągle zakłopotanego swoją wpadką Ashtona. I nic mi nie powiedziałeś?
- Bo to rzuciłem. Wyjeżdżając, postanowiłem sobie, że z tym skończę. I skończyłem, nie jeżdżę. - odparł.
- Nie, za to zajmujesz się sprzedażą i dostarczaniem części dla tych jeżdżących. - wypomniałam mu sarkastycznie.
- To co innego. Kiedy się zatrudniałem, nie wiedziałem, że mają też takie układy. Dopiero później przy jednym zleceniu mnie o tym uświadomili. Poza tym, ja tylko sprzedaję. To co oni z tym robią, to już ich sprawa. Za to ciebie to bym się tutaj w życiu nie spodziewał.
- To już nie twój interes. - fuknęłam. Niall siedział cicho, nie przerywając naszej wymiany zdań. Pewnie uważał, że potrzebujemy wyjaśnić sobie kilka spraw. Nie tracił jednak czujności. Cały czas uważnie się przysłuchiwał, w dalszym ciągu trzymając moją rękę.
- Jak nie mój? Siedzisz tutaj z tym gnojem i jakimś ćpunem. Mam się tym nie przejmować?
- Uważaj na słowa... - zaczął ostrzegawczo Niall, ale przerwało mu głuche trzaśnięcie drzwiami. Wzrok całej naszej trójki skierował się na drzwi.
- Wypraszam sobie, nie jestem ćpunem, tylko biznesmenem. A skoro już jesteś na moim terenie, to zachowaj resztki jakiejkolwiek rozumu i nie pyskuj mi. Mam tutaj ludzi na swoje rozkazy. Wystarczy, że kiwnę palcem, a wyrzucą cię na zbity pysk - rzucił ostrzegawczo Louis, rzucając jakieś papiery na biurko i kładąc niezapalonego skręta na popielniczce, po czym stanął obok Ashtona. - Horan, przejrzałem sobie dokładnie jego papiery, kazałem nawet Benowi włamać się do rejestrów. Wszystko pasuje doskonale. - powiedział pełen powagi, spoglądając to na niego, to na Irwina dziwnym wzrokiem.
- O czym ty mówisz? - spytał zdezorientowany Niall. Wszyscy troje patrzeliśmy na Louisa, niczego nie rozumiejąc.
- Ten sam kraj, to samo miejsce, ta sama data. Tutaj nie ma mowy o przypadku.
- Louis! Do rzeczy.
- Horan, przywitaj swojego brata.

3 komentarze:

  1. O JEZUSIE KOCHANY B R A T A
    NIALL I ESZTYN SĄ BRAĆMI
    MATKO KOCHANA C O
    Szczerze, teraz już nic nie ogarniam
    To znaczy, ogarniam.
    Ale nie mam pojęcia jak mam to wszystko połączyć z którąkolwiek z moich teorii i wgl JEZU KOCHANY MINDFUCK TOTALNY
    ALE MUSZĘ PRZYZNAĆ, ZARÓWNO ZE STRONY HORANA JAK I IRWINA - TAKI BRAT TO GOAL.
    tylko teraz, na cholerę ta wiedza była potrzeba Lou ( pardon, BRADZE ♥) i czemu był taki zdeterminowany żeby się dowiedzieć?
    who kurde knows ._.

    ALE OK, TERAZ MOGE ZACZĄĆ OD POCZĄTKU
    soł
    friendship Liv i Irwina >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>.
    zazdro :<
    I relacja Liv i Niall`a, która się rozwija *-*
    przyjaźń przyjaźnią, ale NO ^^
    ogólnie rzeczbiorąc, mały Liviall moment aka trzymanie za rączki JESTEM NA TAK
    ale I WANT MUCH MORE ^^
    ok
    te czerwone schody - zgaduję że to ekhm, burdel ale ok.
    i niebiańskie schody do aniołka LouLou aka Braga ( BOŻE NO KOCHAM TO XD)
    i ta jego skromność>>>>>>>>>>>>>>
    Boże, jak ja uwielbiam sassy Lou *-*
    a sassy Horan to już wgl O MAJ GASZ JESTEM TWOJA
    I JA WIEM, ŻE TY JESTEŚ TAKA OBCYKANA W TYCH TEMATACH BRAGOWYCH
    JA WIEM ^^
    taka niby słodka, niepozorna blondyneczka, przykładna uczennica, a tu proszę - coraz więcej sie dowiadujemy! :D szybkie samochody, adrenalinka, przemysł narkotykowy
    MATKO BOSKO I KTO TU KOGO MA DEMORALIZOWAĆ ._.

    ale oki, oki. powiedzmy że CI wierzę, że to internety były twoim żródłem wiedzy itd, oki.
    czekam aż znowu coś ciekawego o sobie zdradzisz przez to opowiadanie :D

    I mały suprajs - Irwin aka nie dość, że brat Horanka, to jeszcze się ściga, tkwi w brudnym biznesie Bragi
    Z KIM TA LIV SIE W OGÓLE ZADAJE?
    Chyba Hemmings się powinien dowiedzieć co tu się wyrabia co ta jego niepozorna siostrzyczka wgl robi ze swoim życiem, ryly.
    TAK, NIECH HEMMO ZROBI Z TYM PORZĄDEK.
    Chyba że sie okaże że Hemmo to już wgl diler, wyścigowiec, ćpun, bad boy, Bragax6969669 i ._.
    Zaprawdę powiadam, to się źle kuwa skończy.
    Co ta młodzież wgl wyrabia, nie do pomyślenia ._.

    ALE O MÓJ BOŻE JARAM SIĘ
    I CIERPLIWIE CZEKAM AŻ MOJA SHIPPERSKA DUSZA BĘDZIE MOGŁA SIĘ UWOLNIĆ I NACIESZYĆ JAKIMIŚ POWAŻNYMI LIVIALL MOMENTS BO AŻ SIE KURDE WYRYWA OK.
    soł keep calm bae i ogranicz te kompoty ._.
    ( btw ja naprawdę nie wiem co ta babcia Ci od małego daje ._. )
    I życzę weny w ciul ♥
    LOVE YOU ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. WoooW... Podczas czytania już układałam sobie mniej więcej zdania do komentarza, ale... Końcówka mnie tak zaskoczyła, że chyba nie wiem nawet kim jestem... Poczekaj momencik zaraz wracam... Tylko ochłonę...
    * A few minutes later*
    Zacznijmy od tego, że mój fangirling dziś osiągnął swoje apogeum!
    1. Dość długo wyczekiwany rozdział u jednej z moich najdroższych bloggerek!
    2. Twoje poczucie humoru i ten oryginalny styl!!! PER - FECT!!!
    3. Luke!
    4. Niall!!
    5. Louis!!!
    6. Ashton!!!!
    Tak, oto podstawy mojego fangirlingu, a teraz trzeba je jakoś rozwinąć i skonkretyzować... (Ileż mądrych słów... Aż dziwne, że wychodzą spod moich palców... :D ) Wracając...
    1. Akurat tutaj nie ma czego rozwijać... Tutaj należy tylko i wyłącznie PODZIĘKOWAĆ i przejść dalej!!!
    2. Ogólnie rzecz biorąc i nie patrząc na końcówkę to rozdział jest przezabawny. A z racji tego, że mój dzisiejszy dzień był jakiś taki nudny i pozbawiony pozytywów Ty swoim chyba najdłuższym rozdziałem poprawiłaś mi humor!!! A Twój styl to hmmm... Mimo, że ograniczyłaś swoje opisy do minimum to i tak da się zauważyć ich fantastyczność i cudowność!!! <3
    3. Jeden z powodów zacieszu na mojej twarzyczce! Luke we własnej osobie! No ja po prostu GO uwielbiam i koniec kropka! Przepracowany, zmęczony, śpiący, a mimo wszystko znajdzie odrobinę energii na ironiczne potyczki słowne z własną siostrą!!! No i jak tu nie kochać tej chodzącej perfekcji??
    4. Zabrakło mi gifa z moim najdroższym Blondynkiem, no ale Ci jakoś wybaczę... W każdym bądź razie jego wymiana zdań z Lou jest czymś świetnym!!! Cóż muszę przyznać, że Tym razem dialogami podbiłaś moje serce całkowicie!!! Chociaż nie ukrywam, że te Twoje hmm niespodzianki też były niczego sobie! :D
    5. Co jak co, ale nigdy nie posądziłabym Louis'a o to czym się zajmuje... No proszę Cię... Ja naprawdę prędzej byłabym skłonna uwierzyć temu, że pracuje jako farmaceuta! Btw. Pełen podziw za te oryginalne nazwy hmm środków odurzających... Skąd Ty bierzesz takie pomysły to ja nie mam pojęcia...
    6. No i wisienka na torcie... Od momentu kiedy się tylko pojawił oczy miałam wybałuszone tak, że jeszcze chwila i byłyby skłonne wypaść, a dolną szczękę do tej pory zbieram z podłogi... Sam fakt, że on się tam pojawił był dla mnie tak przeogromnym szokiem, że nie potrafię Ci nawet tego wytłumaczyć... Jednak ostatnie zdanie... No nie mogę... Po prostu takiego zwrotu akcji się nie spodziewałam... I ja od początku to powtarzałam, ale teraz to ja na serio nie wiem czego ja mogę oczekiwać w kolejnych rozdziałach... Nawet nie będę sobie wyobrażać... Cierpliwie poczekam na kolejne ekstremalne dawki emocji! Jakbym się pod szesnastym rozdziałem nie odezwała to znaczy, że zeszłam na zawał... Mam jednak nadzieję, że tak się nie stanie i będę miała możliwość wyrażenia swojej opinii ponownie... Tymczasem, żegnam Cię moja droga! Życzę Ci duuużo weny i do następnego!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ok ok ok
    (tylko to zapamiętałam z poprzedniego komentarza który był najlepszym w mojej karierze komentowania) jestem tak zdołowana że nawet nie mam siły podnosić palców żeby cokolwiek napisać i gimnastykować się żeby to było chociaż w połowie tak zajebiste jak poprzednie. (nadal wyje jeśli to kogokolwiek obchodzi)

    więc tak
    zaczynając czytać mówię sobie "oczywiście frajerze, nie da się lepiej tych opisów tworzyć co nie? nie może ci się nigdzie noga podwinąć nie?" uśmierciłam cię na wstępie jeśli o to chodzi... (łał jakie to jest teraz denne nie wierze..)
    później ok ok czytam sobie czytam i nagle " jakim cudem ona siedzi z Ashtonem w ławce?" no przecie to je niemożliwością
    analizuję sobie wszystko po kolei jeszcze raz czytam żeby sprawdzić czy aby przypadkiem zdurniałam do końca i nie załapałam zmiany perspektywy czy jak. może to Luke ablo jakiś inny chłopak...? ale nie dziewczyna sobie siedzi z Ashem w ławce ok fajnie nie ważne
    czytam dalej kolejny mindfuck życie "KIM JEST BLAIR DO DIASKA?!" czy ja o czymś nie wiem GDZIE JA WOGÓLE JESTEM ?!
    nie ważne czytam dalej i objawienie boskie wstępuje na mnie magicznie bo uzmysławiam sobie że ta ona to nie Kels tylko Liv, nie Erin tylko Liv, nie Jade tylko Liv, nie połączenie wszystkich kuźwa bohaterem z trzech ff tylko jedno prawilnie które teraz czytam i dopiero sie kapnęłam co to jest, z kim, i wgle. oczywiście dla pewności musiałam sprawdzić w poprzednim rozdziale czy oby nie zgłupiałam...

    do rzeczy bo i tak jestem głupia nie warto wspominać o jakichś odchyłach mózgowych.

    Louis jest dilerem. yolo świecie robie witaminę A jakieś kompoty bóg wie co. nareszcie wiem o co tu chodzi w tą całą fenlocośtamindozą medozą czy czymś tam

    sprawa życia
    ok ja shipowałam Liv z Ashtonem ale jak pojawił się Niall to chciałam ją z nim teraz znowu chce ją z A ale nie chce też burzyć tego shipu z N ale ty nagle mi odpierdzielasz że oni to som brrraccia o.o
    Nie może być oczzami mojej wyobraźni taką Eleną z pamiętników nooo ._.

    Najal i Esztyn się znają
    Najal i Esztyn są braćmi

    świetnie.
    mój mózg to jedna wielka gnijąca papka ok
    ja nie wiem w ogóle jakk JAK ?! ale ok nie wnikam hołp soł że mi to wytłumaczysz bo nie dość że jestem głupia i niekumata często sie nie rozumiemy znaczy ja ciebie to jeszcze mi wyskakujesz z czysm typu : Oni są se braciami pisjoł
    nie lubio sie nienawidzo w ręcz są rywalami scigali sie rywalizowali i wgl cuda na kółkach hejt ju soł macz madafaka ale nie siema bro poznajmy sie jestesmy rodzinom i wspaniale
    nie Ada nie ! nienienienienineieinei nie zgadzam sie (hahaha ja to se moge nie?)
    nie pojęte to jest dla mnie mega (pomimo że fajne *.*) i wgl boze ja nic nie wiem znowu no ._.
    znaczy sie cały czas bo ja <<<<<

    Nie wiem co moge jeszcze dodać, na pewno nie wygląda to tak dobrze jak za pierwszym razem no ale co zrobie nawet przedmioty martwe mnie nie kochają. a ja im daje tyle miłości...

    Kocham cie bardzo skarbie, do następnego rozdziału mam nadzieje że kiedyś w końcu cokolwiek zrozumiem <3 weny w ciul i niech moc bedzie z tobą ;*

    OdpowiedzUsuń